piątek, 15 lipca 2016
Gothic 2 Noc Kruka - Ciekawostka #1
Zapewne większość wie, że bandytę przed jaskinią Brago (chodzi o tych bandytów na początku gry, koło Cavalorna) można za pomocą niezastąpionej sztuki dialogu i negocjacji wprowadzić w taki stan, że będzie niezwykle skłonny dostarczyć bohaterowi wielu pożytecznych informacji. Wielu też wie, że można mu powiedzieć o tym, że zamierza się z Cavalornem zaatakować ich kryjówkę, a ten "da" trochę doświadczenia i ucieknie (wielu też wie, że ucieka do krzaków, w których siedzi Młody wilk, do którego warto najpierw pójść i "zebrać" z niego doświadczenie). Większość też go (rzeczonego Bandytę) wtedy zabija. Ale, jak się okazuje, można to całe zdarzenie przeprowadzić jeszcze optymalniej. Otóż należy porozmawiać z Malethem (pasterzem z farmy Lobarta) o rzeczonych bandytach. Wtedy będzie można porozmawiać z naszym Bandytą o tym, że farmerzy o nich wiedzą, to znowu bohater "uzyska" więcej doświadczenia, a Bandyta ucieknie tym razem do obozowiska Cavalorna.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
To dodam jeszcze jedną optymalizację od siebie: ten bandyta podlega kradzieży kieszonkowej, więc jeśli zamierzamy rozwijać postać w tym fachu, warto go zostawić w tych krzakach na jakiś czas, póki nie wyuczymy się zdolności oraz odpowiedniej zręczności, wtedy wrócić, skroić, ostrzec przed wieśniakami i dopiero pobić.
OdpowiedzUsuńBTW: odesłanie go do obozowiska Cavalorna, to kwestia że tak wyglądał ten quest w podstawce, nie było postaci Cavalorna, to maleth zlecał rozprawienie się z bandytami. Można było go w ten sposób oszczędzić za przysługę. Oczywiście do czasu zmian rozdziałów, gdy następował respawn mobów :)